اقدامات قبل از لیفت سینه

اقدامات قبل از لیفت سینه

اقدامات قبل از لیفت سینه : جراحی لیفت سینه نوعی جراحی زیبایی سینه است که با هدف اصلاح فرم سینه ها و در حقیقت درمان افتادگی سینه انجام می گیرد. بدین منظور می بایست جراح اقدام به محکم کردن بافت پیرامون سینه نموده و از طریق برداشتن پوست اضافی اطراف سینه ها افتادگی آن ها را مرتفع نموده و ظاهری بهتر و خوش فرم تر به سینه ها ببخشد.

لازم به ذکر است که افتادگی سینه غالبا در اثر پارامترهایی نظیر افزایش سن ، تغییرات قابل توجه وزن ، بارداری و شیر دهی اتفاق می افتد.

ناگفته نماند که کیفیت ماحصل جراحی لیفت سینه ، بعد از این که در گرو تبحر و کارآزمودگی جراح است ؛ مستلزم رعایت صحیح و اصولی اقدامات قبل از لیفت سینه می باشد.

جهت اطلاع از دستورالعمل ها و اقدامات مراقبتی قبل از جراحی لیفت سینه تا پایان مقاله همراه ما باشید.

اقدامات قبل از لیفت سینه

نکات و اقدامات قبل از لیفت سینه :

  • مصرف دارو : داروهایی مانند آسپرین و دارو های حاوی آن ، ویتامین E و همچنین داروهای ضد التهابی سبب افزایش ریسک خونریزی در حین عمل و پس از آن می شوند ، لذا افرادی که درصدد انجام این جراحی هستند باید از دو هفته قبل نسبت به ترک مصرف این قبیل از داروها اقدام نمایند.
  • بیماری قبل از عمل لیفت سینه : متقاضیان عمل لیفت سینه ملزم هستند در صورتی که سابقه ابتلا به بیماری خاص یا مصرف داروی بخصوصی را دارند حتما پزشک خود را آگاه نمایند. لازم به ذکر است که حساسیت های دارویی نیز از دیگر مواردی است که افراد باید آن را به اطلاع پزشک معالج شان برسانند.
  • مصرف سیگار و الکل : ترک مصرف الکل ، سیگار و مواد حاوی نیکوتین از مواردی است که باید حداقل از 2 هفته قبل از عمل لیفت سینه ؛ مورد توجه قرار گیرد ، زیرا این موارد منجر به بروز اختلال در روند بهبودی زخم خواهند شد.
  • آزمایش قبل از عمل لیفت سینه : از دیگر موارد مهمی که قبل از جراحی لیفت سینه حتما باید صورت پذیرد ، انجام آزمایشات مخصوصی می باشد که پزشک معالج آن ها را درخواست نموده است.
  • ناشتا بودن : از ۸ ساعت قبل از عمل لیفت سینه ، مانند دیگر اعمال جراحی بایستی فرد ناشتا باشد و چیزی ( مواد غذایی و مایعات ) نخورده باشد.
  • استحمام : پزشک بعد از جراحی لیفت سینه ، دوش گرفتن را تا چند روز برای افراد ممنوع می کند ؛ لذا شب قبل از عمل بهتر است افراد استحمام نمایند.

توجه داشته باشید که قبل از انجام عمل ؛ پزشک متخصص بر روی نقاط مورد نظر از سینه بیمار ؛ به کمک ماژیکی مخصوص ، علامت هایی را مشخص می کند.

منبع : راز جراحی

 

پاسخ