بهترین جراح ژنیکوماستی

انتخاب بهترین جراح ژنیکوماستی در هر شهری می تواند در مطلوب بودن نتایج تاثیر بسیار زیادی بگذارد. اما چند نفر از متقاضیان این پروسه می دانند که یک جراح خوب چه کسی است یا برای انجام آن به چه پزشکی مراجعه کنند؟ با ما در ادامه این مقاله از سایت دکتر رضا باقری بهترین متخصص جراحی عمومی و زیبایی در مشهد همراه باشید تا با  بهترین دکتر عمل ژنیکوماستی آشنا شویم. 

 

بهترین جراح ژنیکوماستی

 

بزرگ شدن سینه چیست ؟

منظور از ژنیکوماستی ، اختلالی خوش خیم است که سبب افزایش بافت غددی پستان در آقایان ، شده و به بزرگ شدن سینه های آن ها منجر می شود و تناسب اندام و اعتماد به نفس آنان را تحت تاثیر قرار می دهد. در اکثر مواقع ، بروز این اختلال منجر به احساس درد در آن ها نمی شود ؛ اما در برخی از مواقع نیز شاهد خواهیم بود که برخی از آقایان ، از درد و احساس ناراحتی در سینه های خود شکایت می کنند. بروز اختلال بزرگ شدن سینه ، در هر دو سینه به طور همزمان یا تنها در یکی از سینه ها امکان پذیر می باشد. اما برای درمان آن حتما باید به بهترین جراح ژنیکوماستی در شهر محل زندگی خود مراجعه کنید تا بهترین نتایج را به دست آورید. 

موارد بسیاری منجر به بروز این اختلال در آقایان می شود ، که برخی از آن ها عبارت است از :

  • عدم تعادل در سطح هورمون های جنسی
  • مصرف برخی از داروهای هورمونی و استروئیدی
  • ابتلا به برخی از بیماری های کبدی و تیروئیدی
  • و از این قبیل موارد

بهترین جراح ژنیکوماستی

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی نتایج دریافتی از عمل جراحی کوچک کردن سینه آقایان ، پزشک می باشد و در صورتی که پزشک منتخب بیمار ، از مهارت بالا برخوردار باشد ، از بروز بسیاری از عوارض ناشی از آن جلوگیری می کند ؛ به همین علت است که انتخاب بهترین جراح ژنیکوماستی مشهد ، از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و افراد باید در آن بسیار دقت نمایند.

نکات مراقبتی که بهترین جراح ژنیکوماستی پس از عمل به بیماران می گوید!

همانطور که می دانید ، نکات و مراقبت های قبل و بعد از جراحی کوچک کردن سینه ، اهمیت به سزایی دارد و بی توجهی به آن ها ، می تواند عواقب جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد ؛ از این رو در ذیل ، به برخی از مهم ترین نکات پس از آن ، اشاره شده است ؛ در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این باره ، می توانید به مقاله مربوطه موجود در سایت ، مراجعه نمایید.

  1. مصرف به موقع و منظم داروهای تجویز شده از سوی پزشک ، می تواند از بروز بسیاری از عوارض ؛ از جمله عفونت جلوگیری کرده و همچنین ، موجب تسریع در روند بهبودی گردد.
  2. احتمالا پزشک ، برای بیماران مسکن تجویز می کند ؛ در صورت احساس درد از مصرف خودسرانه داروهای دیگر خودداری نمایید.
  3. بروز تورم و کبودی پس از عمل توسط بهترین جراح ژنیکوماستی در مشهد ، مسئله ای طبیعی می باشد که با گذشت زمان به تدریج بر طرف خواهد شد ؛ اما رعایت برخی از نکات همچون استفاده از کمپرس یخ و گرم ، رعایت برخی نکات در رژیم غذایی ( حذف یا کاهش نمک و ادویه از مواد غذایی ) و غیره می تواند در روند بهبودی آن تاثیر گذار باشد.
  4. دوران نقاهت جراحی کوچک کردن سینه آقایان ، کوتاه بوده و افراد می توانند پس از آن به امور روزانه خود بپردازند ؛ اما همچنان باید از انجام فعالیت های سنگین ، اجتناب نمایند.

 

 

توضیحات دکتر باقری در رابطه با نحوه خوابیدن بعد از عمل کوچک کردن سینه

جهت جلوگیری از وارد شدن فشار به ناحیه تحت درمان ، بیماران باید تا مدتی به طور طاق باز خوابیده و از خوابیدن بر روی شکم و پهلو ، خودداری نمایند. قرارگیری سر بالاتر از بدن ، موجب تسریع در روند بهبودی می شود ؛ بنابراین ، در حین خواب دو بالش در زیر سر خود قرار دهید.

بهترین جراح ژنیکوماستی مشهد

انتخاب یک جراح مطمئن و با تجربه در زمینه انجام جراحی های پلاستیک نیاز به بررسی و تحقیق بسیار زیادی دارد. جمع شدن چربی در لایه های زیرین پوست سینه باعث به وجود آمدن فرم بد شکلی در اندام فرد می شود که می تواند اعتماد به نفس او را تحت تاثیر قرار دهد و باعث دور شدن او از جامعه شود. در افرادی که به این عارضه دچار هستند ، انجام عمل جراحی کوچک کردن سینه مناسب ترین راه کار برای رفع این مشکل است که باید برای دریافت بهترین و مطلوب ترین نتایج توسط بهترین جراح ژنیکوماستی صورت پذیرد.

از همین رو انتخاب یک جراح و فوق تخصص پلاستیک متبحر ، مجرب و متخصص برای انجام این فرایند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در زمان انتخاب بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک در مشهد از روی نمونه کار باید به این مورد که  تعداد جراحی موفق جراح مورد نظر چقدر است و اینکه ایا وی برای انجام این پروسه مدرک معتبر دارد یا خیر دقت کرد. برای شناخت بهترین و متبحر ترین جراح ژنیکوماستی در مشهد ، روش های بسیار زیادی وجود دارد که از میان آن ها می توان به مراجعه حضوری به پزشک ، گفتگو با دیگر مراجعین پزشک ، مشاهده نمونه کار ، بررسی سوابق کاری پزشک و غیره اشاره کرد.

دکتر رضا باقری بهترین جراح و متخصص جراحی عمومی و زیبایی در مشهد می باشند که در صورت مراجعه حضوری به مطب ایشان یا مشاهده نمونه کار های ایشان در اینستاگرام و گالری تصاویر سایت ایشان می توانید نتایج خارق العاده به دست آمده از جراحی های زیبایی و عمومی را مشاهده فرمایید. همچنین شما می توانید با مشاهده عکس ، فیلم و ویدیو های ایشان در شبکه های مجازی نظیر آپارات و اینستاگرام به مهارت ، تجربه و تخصص ایشان پی ببرید.

هزینه بهترین جراح ژنیکوماستی

هزینه عمل جراحی کوچک کردن سینه ، پس از بررسی پارامترهای بسیار و همچنین انجام معاینات مورد نیاز مشخص می گردد ؛ بنابراین به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این باره باید به بهترین دکتر ژنیکوماستی مشهد، مراجعه نمایید.

پاسخ