جراح سینه در مشهد

بهترین جراح سینه در مشهد

انتخاب بهترین جراح سینه در مشهد یکی از مهم ترین اقدامات قبل از جراحی سینه است.  جراحی زیبایی سینه ، یکی از اعمال جراحی زیبایی است که امروزه در میان بانوان بسیار شایع شده است و با اهدافی از قبیل کاهش سایز سینه ها ( ماموپلاستی ) ، افزایش سایز سینه ها ( پروتز سینه ) ، بالا کشیدن یا لیفت سینه ( ماستوپکسی ) ، ترمیم سینه و نهایتا افزایش زیبایی سینه ها انجام می گیرد.

جراح سینه در مشهد

 

انتخاب جراح سینه در مشهد

پیش از اقدام به جراحی سینه ، انتخاب جراح سینه از مهم ترین مسائلی است که متقاضیان جراح سینه باید به آن توجه نمایند ، چرا که در کسب نتایج رضایت بخش از جراحی سینه تاثیر بسزایی دارد.

متقاضیان جراحی سینه ، با انتخاب یک جراح متخصص و متبحر که در زمینه جراحی سینه از تجربه بالایی برخوردار باشد و به تکنیک های نوین جراحی سینه مسلط باشد ؛ می توانند به نتایج بهینه ای از انجام این جراحی دست یابند.

به طور مثال فردی که ساکن مشهد است ، در صورت انتخاب بهترین جراح سینه در مشهد قطعاً نتیجه بهتری نسبت به فردی خواهد گرفت که جراح سینه مجربی را برای جراحی پستان های خود انتخاب نکرده است.

ویژگی های بهترین جراح سینه در مشهد

خانم هایی که قصد انجام جراحی سینه دارند ، با توجه به موقعیت جغرافیایی خود همیشه در صدد یافتن بهترین جراح سینه می باشند ؛ لذا این سوال برای بانوانی که در مشهد زندگی می کنند و تمایل به انجام جراح سینه دارند نیز پیش می آید که بهترین جراح سینه مشهد کیست ؟

در ذیل به شرح ویژگی ها و خصوصیات بهترین جراح سینه می پردازیم :

  • یک جراح سینه خوب ، سلامت بیمار را در اولویت قرار می دهد به نحوی که پس از انجام جراحی مشکلی برای بیمار رخ ندهد.
  • قبل از جراحی سینه ، وضعیت جسمی و فیزیکی بیمار را به طور کامل بررسی و معاینه می نماید و بر اساس سایز سینه بیمار دیدگاه خود از نتیجه جراحی را برای بیمار بازگو می نماید.
  • حتما بیمار را از لحاظ سوابق ابتلا به بیماری های خاص و سابقه مصرف برخی داروها مورد آنالیز و بررسی قرار می دهد.
  • توانایی انجام انواع جراحی سینه را دارد و جراحی سینه را متناسب با فرم بدن بیمار انجام می دهد.
  • به تکنیک های مدرن جراحی سینه آگاهی و تسلط دارد.

توصیه های ضروری در رابطه با اقدامات قبل از عمل و مراقبت های بعد از عمل جراحی سینه را به بیمار ارائه می نماید.

چگونه یک جراح سینه خوب را انتخاب کنیم ؟

جهت انتخاب بهترین جراح سینه به نکات زیر توجه نمایید :

  • از آشنایان و دوستان تان که جراحی سینه انجام داده اند ، تحقیق کنید.
  • در اینترنت بهترین جراح سینه را جستجو نمایید.
  • به سایت های اینترنتی مخصوص جراحان سینه و صفحات اینستاگرام آن ها مراجعه کنید و در رابطه با تخصص ایشان اطلاعات کافی کسب نمایید ، همچنین عکس نمونه کارهای ایشان را نیز مشاهده نمایید.
  • می توانید به صورت حضوری به مطب جراح سینه مراجعه کنید و با ایشان مشاوره حضوری داشته باشید.
  • می توانید از بیماران ایشان که در مطب حضور دارند در ارتباط با میزان رضایت شان از جراحی سینه پرس و جو نمایید.

در خاتمه باید خاطر نشان نمود که جهت حصول نتایج قابل قبول از جراحی سینه و انجام جراحی سینه به صورت بی خطر و بدون بروز عوارض در انتخاب بهترین جراح سینه ، دقت لازم را مبذول فرمایید.

بهترين جراح سينه در مشهد

دکتر رضا باقری ، متخصص جراحی عمومی ، فوق تخصص جراحی قفسه سینه ، استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد می باشند ؛  بهترین جراح سینه در مشهد هستند و نمونه کارهای موفقی نیز در این زمینه در کارنامه کاری خود دارند ؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه کارهای ایشان ، می توانید به سایت و صفحه اینستاگرام شان مراجعه نمایید.

پروتز سینه

سینه برخی از خانم ها ممکن است ، به طور ژنتیکی و ارثی کوچک بوده یا حجم خود را بر اثر عوامل مختلفی ؛ همچون افزایش سن از دست داده و این امر موجب کاهش اعتماد به نفس او شده باشد ؛  جراحی پروتز سینه ، روشی است که با انجام آن می توان سایز سینه ها را افزایش داده و به جذابیت بیشتر خانم ها کمک کرد.

انواع پروتز سینه

پروتز سینه انواع و جنس های مختلفی دارد ، فرد باید با کمک پزشک خود نوعی از پروتز سینه را انتخاب کند که احساس راحتی بیشتری با آن داشته باشد ؛ از ویژگی های یک پروتز سینه خوب می توان به داشتن طول عمر و کیفیت مناسب و داشتن ظاهری طبیعی اشاره کرد.

پروتز کامل یا استاندارد سینه

این نوع پروتز بیشتر برای افرادی مورد استفاده قرار می گیرد که یک یا هر دو سینه خود را در اثر بیماری از دست داده اند. محل قرارگیری پروتز کامل بر روی دیواره قفسه سینه می باشد.

اگر فرد هر دو سینه خود را از دست داده باشد ، در انتخاب نوع و شکل پروتز سینه خود مشکل خاصی نخواهد داشت ، اما اگر یک سینه از دست رفته باشد ، انتخاب پروتزی که شبیه به پستان دیگر باشد کمی مشکل ساز خواهد بود.

جراح سینه در مشهد

 

پروتز ناکامل سینه

نوعی پروتز جزئی بوده و برای خانم هایی استفاده می شود که بخش کوچکی از سینه خود را از دست داده اند ؛ این پروتز به منظور پر کردن جاهای خالی درون سینه بند خانم ها قرار می گیرد و از جنس سیلیکون می باشد.

پروتز شل سینه

در برخی از خانم ها سینه ها با یکدیگر تناسب نداشته و به اصطلاح نامتقارن هستند ؛ از پروتز شل سینه که دارای پوسته نرم و جنسی از سیلیکون می باشد ، برای حالت دادن سینه کوچکتر و متناسب نمودن آن با سینه بزرگتر استفاده می گردد.

انواع پروتز سینه از نظر جنس مواد پرکننده

  • پروتز های سالینی

محتویات این نوع از پروتزها آب و نمک بوده و جدار آن ها از نوع سیلیکون و غیرقابل نفوذ است ؛ در صورت پاره شدن پروتز سالینی محتویات درون آن خالی شده و توسط بدن جذب و در آن حل می شود ؛ این نوع پروتزها از پروتزهای سیلیکونی سفت تر می باشند.

  • پروتزهای سیلیکونی

برای پر کردن این نوع از پروتزها از انواع ژل سیلیکون با درجات مختلف چسبندگی و تراکم استفاده شده است ؛ این پروتزها نسبت به پروتزهای سالینی در هنگام لمس ، بیشتر حس سینه طبیعی را منتقل کرده و در صورت آسیب ، در داخل پوسته پروتز باقی خواهد ماند.

همچنین پروتزها از نظر شکل به دو نوع اشکی و گرد تقسیم می گردند.

در صورت انتخاب بهترین جراح سینه در مشهد یا شهری که در آن سکونت دارید ، نیازی به نگرانی در انتخاب بهترین نوع پروتز سینه نخواهد بود ؛ زیرا ایشان مشاوره ها و توضیحات لازم در این خصوص را خدمتتان ارائه خواهد داد.

ماموپلاستی

بسیاری از بانوان دارای پستان های بزرگ بوده ، به طوری که سبب بروز مشکلاتی ؛ از قبیل درد کمر ، گردن و شانه و همچنین مشکلات تنفسی در آن ها شده است ؛ در این زمان انجام جراحی ماموپلاستی ( کوچک کردن سینه ) به بانوان پیشنهاد می شود.

انجام جراحی ماموپلاستی ، علاوه بر کاهش سایز سینه ها سبب متناسب شدن آن با سایر اعضا بدن نیز می شود ؛ پزشک از طریق برداشتن چربی و پوست اضافی و همچنین بافت غده ای ، اقدام به کوچک کردن پستان ها می کند.

دوره نقاهت عمل ماموپلاستی

بهبودی در افراد با یکدیگر متفاوت است ، اما در حالت کلی پس از جراحی ماموپلاستی نیاز به 1 الی 2 هفته استراحت می باشد ؛ پس از گذشت این مدت زمان افراد می توانند به انجام فعالیت های روزانه خود بپردازند ، اما آنان باید تا مدتی از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ماموپلاستی ، می توانید به مقاله مربوطه مراجعه نمایید.

جراحی لیفت سینه

جراحی لیفت سینه یا ماستوپکسی ، معمولا در مواردی انجام می شود که ، افتادگی شدیدی در سینه های خانم ها وجود داشته باشد. جراحی لیفت سینه با بیهوشی عمومی در بیمار انجام می شود ، و روندی سرپایی می باشد. به این معنی که پس از جراحی ، نیازی به بستری در بیمارستان نیست و بیمار می تواند به منزل بازگردد. این جراحی معمولا به 2 تا 3 ساعت زمان نیاز دارد.

برش های ماستوپکسی

در لیفت سینه به روش جراحی ، برش های جراحی معمولا به سه روش ایجاد می شوند :

  1. برش های دایره ای شکل در اطراف هاله سینه
  2. برش های دایره ای شکل در اطراف هاله سینه ، و برش عمودی در زیر هاله سینه
  3. برش های دایره ای و عمودی در اطراف هاله سینه و زیر هاله سینه ، به همراه برشی افقی در زیر سینه

روند جراحی لیفت سینه

پس از اینکه برش های سینه با صلاح دید جراح ، به یکی از روش های بالا ایجاد شد ، برای رفع افتادگی سینه بافت سینه به سمت بالا کشیده می شود. پس از آن هاله و نوک سینه در جای مناسب خود قرار داده می شوند ، و قسمت های اضافی پوست نیز برداشته می شوند. در هنگام جراحی ماستوپکسی ، امکان تغییر در اندازه هاله سینه نیز وجود دارد. پس از اتمام جراحی به کمک بخیه ها ، محل های برش بسته می شوند.

نتیجه جراحی لیفت سینه

معمولا برش های ایجاد شده در هنگام جراحی ، بسیار ظریف و جزئی هستند و بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه ، برطرف می شوند. بعد از لیفت سینه ممکن است اندکی درد و تورم در ناحیه سینه وجود داشته باشد ، که برطرف می شود. معمولا نتیجه جراحی پس از برطرف شدن ورم قابل مشاهده می باشد. بعد از جراحی از طریق رژیم غذایی مناسب و ثابت نگهداشتن وزن ، می توانید ماندگاری نتیجه جراحی را افزایش دهید.

جراح سینه در مشهد

هزینه جراحی زیبایی سینه

افراد جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه جراحی زیبایی سینه ، باید به جراح سینه مراجعه نمایند ؛ چرا که هزینه عمل زیبایی سینه ، در افراد با یکدیگر متغیر می باشد ؛ پس از انجام معاینات مورد نیاز هزینه نهایی جراحی زیبایی سینه ، مشخص می گردد.

پاسخ